بهینه سازی برای سال 2022
کلمات کلیدی مرتبط :
نیازی به ذکر یک کلمه کلیدی در سراسر وبلاگ یا محتوای مقاله نیست. هرزنامه کلمات کلیدی کمکی به افزایش ترافیک نمی کند.
گوگل در شناسایی محتوای با کیفیت باهوش تر می شود که مترادف ها یا کلمات مرتبط را از کلمه کلیدی در رتبه بندی در نظر می گیرد.
از کلمه کلیدی مکررا استفاده نکنید. انجام اینکار دیگر کیفیت کار شما را افزایش نمی دهد، بلکه به عنوان هرزنامه نیز شناسایی می شود.
تصاویر و ویدئوها در بهینه سازی شرکت خواهند کرد :
قرار دادن عکس و فیلم روی محتوا برای خوانندگان و نویسندگان بسیار مفید و کاربردی است. تصاویر و ویدیوهای موجود در محتوای وب نیز به رتبه بندی مقاله شما و افزایش ترافیک جستجو کمک می کند.
سئوی محلی در نتایج جستجو رشد خواهد کرد:
از آنجایی که مردم در حال یافتن راه هایی برای محدود کردن تماس های اجتماعی و ماندن در داخل خانه هستند، رانندگی در شهر برای یافتن یک آبگرم خوب دیگر یک کار چندان عملی نیست. اکنون، مردم در صورت نیاز به رزرو وقت، در حال جستجوی عبارت «نزدیک من» هستند. سئوی محلی در سال 2022 در بازاریابی آنلاین مؤثر خواهد بود و حتی در صورت ناپدید شدن این بیماری همه گیر، مطالعات و نظرسنجی ها می گویند که مردم ترجیح می دهند در خانه کار و مطالعه کنند و احتمالاً حتی پس از همه گیری این کار را انجام خواهند داد.